Brazylijskie pośladki

zdrofit_blog_800x525_170810

Lato w pełni! Wolny czas spędzamy na plaży w bikini, w parku w szortach. Czas, aby nasze pośladki odpowiednio się prezentowały. Pełna, okrągła pupa, to synonim kobiecości. Warto o nią zadbać. Jeżeli chcesz, żeby twoje pośladki świetnie się prezentowały, trzeba wzmocnić ich mięśnie, ujędrnić skórę i zredukować cellulit. Jak to zrobić? Oczywiście należy ćwiczyć. Możesz skorzystać zarówno ze sprzętów na siłowni, jak i z zajęć fitness.

Jak zacząć?

Przede wszystkim rozpoczynając trening nad pośladkami, należy wiedzieć, że będziemy ćwiczyć mięsień pośladkowy większy, średni i mniejszy. To właśnie one odpowiadają za kształt naszej pupy. Aby wyglądała pięknie, podczas treningu, musimy zharmonizować pracę tych trzech mięśni. Należy pamiętać, żeby nie rzucać się od razu na głęboką wodę. Na co dzień nie poświęcamy naszej pupie zbyt dużej uwagi, najczęściej tylko na niej siedzimy 😉
Zaczynajmy więc stopniowo. Bardzo łatwo nabawić się zakwasów, które utrudnią nam wykonywanie zwykłych czynności. Rozpocznij od ćwiczeń 2 razy w tygodniu po ok. 30 minut. Na początku nie używaj obciążeń. Dopiero po 2 tygodniach regularnych ćwiczeń stopniowo dokładaj sobie ciężaru.

Po pierwsze – przysiady

Najpopularniejszym ćwiczeniem na pośladki są oczywiście przysiady. Na start należy się skupić na wykonywaniu ruchu. Stań w lekkim rozkroku, wciągnij brzuch i patrz przed siebie. Robiąc przysiad, pamiętaj, aby kolana nie przekraczały palców u stóp i aby stopy cały czas płasko przylegały do ziemi. Będąc na siłowni lub zajęciach fitness, dopytaj trenera, jak odpowiednio ustawić ciało, aby pracowały odpowiednie mięśnie. Jeżeli chcemy osiągnąć fantastyczne efekty, to bardzo ważny podstawowy krok!

Odpowiednie treningi

Najlepiej zacząć od zajęć fitness, które zmotywują Cię do działania. 30’ POŚLADKI, to zajęcia, które rozpoczynają się od krótkiej rozgrzewki, a następnie przechodzą w intensywne ćwiczenia wzmacniające. Kolejne warte uwagi zajęcia fitness to PUPOMANIA. Polegają na ćwiczeniach wzmacniających mięśnie w obrębie bioder i pośladków z użyciem gum, stepów i piłek.

Krok dalej

Gdy przygotujesz już swoje pośladki na prawdziwy wycisk i opanujesz ruch przysiadu, przejdź do przysiadów z obciążeniem. Na siłowni wybierz sztangę, a nie hantle. Ułatwi Ci to utrzymanie odpowiedniej postawy ciała i pomoże w równomiernym rozłożeniu ciężaru. Początkowo możesz używać samego gryfu, a później powoli zwiększaj obciążenie. Na sztandze znajdziesz oznaczone miejsce, w którym należy ją chwycić. Zwróć także uwagę, aby trzymać sztangę na górze pleców, a nie na karku. W razie jakichkolwiek wątpliwości porozmawiaj z trenerem na siłowni. Pamiętaj, że liczy się jedynie prawidłowo wykonany trening!

Do roboty! Nie ma powodów, aby przekładać trening do następnych wakacji. Zacznij ćwiczyć już teraz i poczuj się świetnie w swoim ciele. Pomożemy Ci to osiągnąć w naszych klubach ZDROFIT. Zapraszamy!
www.zdrofit.pl

Zostaw Komentarz