Poznaj zajęcia Power Bar!

Power Bar

Często pytacie nas o to, na czym polegają te czy inne zajęcia. Wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom, ruszamy z nowym cyklem, w którym trenerzy Zdrofit będą opowiadać o swoich zajęciach. Na pierwszy ogień Damian Bednarek i zajęcia Power Bar!

Prowadzisz zajęcia Power Bar – na czym one polegają?

Najprościej mówiąc, Power Bar to grupowe ćwiczenia fitnessowe oparte na sile oraz wytrzymałości. Wykonuje się je w rytm muzyki, dlatego są opierają się również na pewnym układzie choreograficznym. Układ zmieniam mniej więcej co trzy miesiące, żeby uczestnicy dobrze nauczyli się techniki, która jest najważniejsza. Celem zajęć jest spalenie tkanki tłuszczowej, wzmocnienie mięśni oraz ogólna poprawa kondycji.

Idę na takie zajęcia pierwszy raz. Czego powinienem się spodziewać? Jak się przygotować?

Pierwszy krok to przełamanie strachu 🙂 Początki zawsze są trudne, ale naprawdę nie ma się czego bać! Instruktor ma obowiązek zapytać, czy ktoś jest pierwszy raz. Na moich zajęciach takie osoby zawsze przychodzą do pierwszego rzędu. Dzięki temu mogę takiej osobie poświęcić więcej uwagi – dokładnie pokazać wykonywane ćwiczenia, skorygować ewentualne błędy oraz podpowiedzieć jakiego sprzętu będzie potrzebować przy danym ćwiczeniu. Taki uczestnik czuje się bezpieczny i zaopiekowany, dzięki czemu chętnie wraca na kolejne zajęcia.

Czy powinienem mieć jakiś specjalny sprzęt albo strój?

Treningi Power Bar nie wymagają specjalnego sprzętu. Zabierz po prostu wygodny strój i dobre nastawienie 🙂

Jak wygląda typowy trening Power Bar?

Moje treningi składają się ze stałych elementów. Zawsze zaczynamy porządną rozgrzewką – to podstawa każdego treningu. Następnie ćwiczymy konkretne partie ciała – nogi, klatkę piersiową, grzbiet, biceps, triceps, barki i brzuch. Każdy trening kończy rozciąganie, co pozwala zminimalizować zakwasy następnego dnia.

Kiedy i jakich efektów mogę się spodziewać?

Z doświadczenia mogę powiedzieć, że uczestnicy, którzy chodzą na moje zajęcia regularnie, już po miesiącu widzą różnicę w ciele i psychice. Przy regularnym uczestnictwie w tego typu zajęciach tkanka tłuszczowa zamienia się w tkankę mięśniową. Ale uwaga, żeby nie mylić pojęć – kobieta nie będzie napakowana, tylko ładnie się umięśni 🙂

Czy zajęcia Power Bar wymagają jakiejś specjalnej diety?

W każdym sporcie efekty w dużej mierze zależą od diety i Power Bar nie jest tu wyjątkiem. 80% sukcesu to jedzenie, 20% to ćwiczenia. Nie jestem specjalistą żywieniowym, więc mogę doradzić, tylko żeby regularnie jeść małe, pełnowartościowe posiłki.

Jakie ćwiczenia polecasz jako uzupełnienie Twoich zajęć?

W klubach Zdrofit staram się tak układać swój grafik, żeby po moich zajęciach wypadał trening Pilates, który jest idealnym uzupełnieniem. Power Bar to ćwiczenia poprawiające siłę i wytrzymałość mięśni, Pilates z kolei poprawia ich gibkość oraz uelastycznia i wydłuża mięśnie.

Myślę, że rozwiałeś wszelkie wątpliwości – wielkie dzięki za rozmowę!

Dzięki, mam nadzieję, że zachęciłem czytelniczki i czytelników do udziału w treningach Power Bar. No i oczywiście zapraszam do mnie na zajęcia! 🙂

Zostaw Komentarz