Jak przygotować ciało na sezon bikini?

Jak przygotować ciało na sezon bikini

Lato zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim sezon urlopowy – czyli wyjazdy nad morze, w góry czy nad jezioro. Jeżeli Twoje ciało po zimie nie prezentuje się najlepiej w skąpym stroju, mamy dla Ciebie dobrą wiadomość – jeszcze nie jest za późno, aby osiągnąć wymarzony efekt i wspaniale prezentować się nawet w bardzo skąpym bikini!

Poniżej przedstawiamy kilka zasad, dzięki którym odzyskasz formę po zimie i będziesz cieszyć się pięknym i jędrnym ciałem. Jeżeli sumiennie będziesz przestrzegać wszystkich poniższych zasad, efekt będzie gwarantowany.

  1. Przede wszystkim zacznij już teraz. Najlepiej już dziś, ewentualnie jutro, ale ani dnia później. Do lata zostało niewiele czasu, więc musisz być konsekwentna i szybko rozpocząć pracę nad wymarzonym ciałem.
  2. Wyłącz z diety wszystkie słodkie, gazowane napoje, dosładzane soki, kawy z bitą śmietaną i syropami oraz kaloryczne drinki – czyli wszystkie napoje, które zawierają kalorie. Wyjątek stanowią wyciskane soki owocowe, jednak pij je z umiarem, ponieważ również zawierają cukry i są w związku z tym kaloryczne. Pij natomiast dużo niegazowanej wody mineralnej, która powinna być Twoim podstawowym napojem każdego dnia. Możesz popijać także herbatki ziołowe oraz zieloną herbatę.
  3. Ogranicz słodycze. Ta zasada wiosną i latem ma szczególne znaczenie, ponieważ często zapominamy, że lody to również słodkości, które zawierają mnóstwo kalorii. Jeżeli już koniecznie musisz zjeść loda, wybierz sorbet – oczywiście bez żadnych dodatków typu bita śmietana i sos czekoladowy 🙂
  4. Wprowadź do diety warzywa, najlepiej te zawierające duże ilości błonnika. Dzięki błonnikowi poprawisz swoją przemianę materii i ułatwisz usuwanie toksyn z organizmu. Oprócz tego, iż warzywa zawierają wiele cennych składników odżywczych i są nam bardzo potrzebne po okresie zimowym, równie ważne jest to, iż są mniej kaloryczne niż owoce, możesz zatem jeść je do woli.
  5. Rusz się! Na rozgrzewkę proponujemy przerzucić się z samochodu na rower. Jeżeli nie masz takiej możliwości, możesz wyjść na rolki lub nawet na szybki wieczorny spacer. Ważne, abyś wprowadziła więcej aktywności fizycznej do swojego trybu życia. Pogoda jest coraz ładniejsza i dzień coraz dłuższy, masz zatem wiele okazji do wyjścia z domu i rozruszania się przed treningiem, o którym piszemy w następnym punkcie.
  6. Rozpocznij treningi. Wybierz te części ciała, na wymodelowaniu których zależy Ci najbardziej (np. uda, pośladki), i dobierz odpowiednie ćwiczenia. Jeżeli nie jesteś pewna, w jaki sposób pozbyć się tkanki tłuszczowej z newralgicznych partii ciała, skorzystaj z pomocy profesjonalnego trenera, który ustali najlepszy dla ciebie plan treningowy. Ponadto trening zaplanowany przez trenera zostanie tak ułożony, abyś jak najszybciej osiągnęła wymarzone efekty. Alternatywą mogą być również ćwiczenia w domowym zaciszu. Treningi wykonuj 3 razy w tygodniu, pamiętając o tym, aby robić między nimi co najmniej jednodniowe przerwy, ponieważ twoje mięśnie muszą mieć czas na regenerację.
  7. Zadbaj o wygląd i kondycję skóry. Skóra po zimie często jest przesuszona i mało jędrna, dlatego zacznij od peelingów, najlepiej tych gruboziarnistych. Konieczne będzie też odpowiednie regularne nawilżanie skóry, zwłaszcza w tych partiach, nad których wymodelowaniem pracujesz. Dobry efekt przyniosą również regularnie wykonywane masaże ujędrniające, które poprawią ukrwienie i wygląd skóry.

Zostaw Komentarz