Smukłe uda i zgrabne pośladki na wiosnę – to możliwe!

Smukłe uda i zgrabne posladki na wiosnę - to mozliwe

Wiosna zbliża się coraz większymi krokami, a wraz z nią sezon na odsłanianie ciała w szortach, krótkich sukienkach oraz w bikini.

Jeżeli zima odcisnęła swój ślad na Twoich udach oraz pośladkach i przed nadejściem letniego sezonu przydałoby się zadbać o ich formę – uspokajamy! Masz jeszcze wystarczająco dużo czasu, aby latem móc cieszyć się smukłymi udami i zgrabnymi pośladkami. Wystarczy wprowadzić w życie cztery poniższe kroki.

Krok 1

Najlepiej walkę o wspaniałą figurę rozpocząć już dziś. Na początek, w zaciszu własnej łazienki, zrób porządny peeling (najlepiej gruboziarnisty, o ile oczywiście nie masz wrażliwej skóry) ud i pośladków. Następnie wykonaj długi i mocny masaż balsamem przyspieszającym spalanie tkanki tłuszczowej albo zwykłym balsamem nawilżającym. Chodzi o to, aby przyspieszyć krążenie i odpowiednio nawilżyć skórę ud i pośladków. Taki “domowy zabieg” wykonuj regularnie: peeling 1 – 2 razy w tygodniu, a masaż nawet codziennie. Dzięki temu zwiększysz jędrność i elastyczność skóry, a co za tym idzie – szybciej dostrzeżesz efekty kolejnych kroków.

Krok 2 

Rozruszaj się po zimie. Choć na zewnątrz jeszcze chłodno, zacznij już teraz zwiększać codzienną porcję ruchu. Możesz wybrać się na krótki lecz intensywny spacer albo część drogi do pracy/na uczelnię pokonać pieszo. Warto też odkurzyć już rower i w słoneczny dzień wybrać się na przejażdżkę. Istotne jest, aby stopniowo i konsekwentnie przyzwyczajać organizm do zwiększonego wysiłku. Dzięki temu nie zrezygnujesz już po pierwszym intensywnym treningu. Nie zwlekaj, nie czekaj na poprawę pogody i nie wykręcaj się, że zaczniesz po Świętach – zrób to już jutro:)

Krok 3

Dobierz odpowiedni dla siebie trening, bowiem ćwiczenia są jedyną w pełni skuteczną drogą do osiągnięcia wymarzonej figury. O ile jesteś zdyscyplinowana i masz wiele samozaparcia, możesz ćwiczyć w domu. Niezawodne są przysiady (pamiętaj, że muszą być wykonywane prawidłowo), ale równie dobrze sprawdzą się wszystkie ćwiczenia intensywnie angażujące dolne partie ciała. W cieplejsze i bezdeszczowe dni przyjemną alternatywną może okazać się jogging. Jeżeli natomiast potrzebujesz odrobiny motywacji i pomysłu na trening, prawdopodobnie najlepszym rozwiązaniem będzie trening w fitness klubie. Będziesz mogła skorzystać ze specjalistycznych urządzeń, dzięki którym jeszcze szybciej wymodelujesz uda i pośladki, lub skorzystać z profesjonalnych ćwiczeń przygotowanych przez trenera. Najlepiej ćwiczyć minimum 3 razy w tygodniu. Wiosna może nadejść szybciej niż się tego spodziewasz, trzeba więc szybko zabrać się do pracy:)

Krok 4

Żeby spotęgować efekty ćwiczeń, musisz koniecznie zadbać o odpowiednią dietę. Już na wstępie odrzucamy wszystkie głodówki i diety cud, ponieważ przy intensywnych ćwiczeniach mogą wyrządzić wiele szkody w organizmie. Chodzi nam o zbilansowany jadłospis, z którego wyeliminujesz żywność wysokoprzetworzoną, cukier oraz niezdrowe tłuszcze. Ważne, aby posiłki wzbogacić o duże ilości warzyw (zwłaszcza tych bogatych w błonnik), owoców, produktów pełnoziarnistych oraz nabiału. Nie bez znaczenia są również godziny posiłków – jedz regularnie i nigdy (zwłaszcza, jeżeli ćwiczysz) nie zapominaj o śniadaniu. Unikaj wszelkich słodzonych i gazowanych napojów, ponieważ są one świetną pożywką dla cellulitu, który szczególnie chętnie pojawia się właśnie na udach i pośladkach.

Zanim sezon letni rozpocznie się na dobre, upłynie jeszcze kilka długich tygodni. Wykorzystaj więc ten czas na poprawę swojej formy i kondycji, żebyś w pełni mogła cieszyć się upragnionym latem!

Zostaw Komentarz