Jak wybrać idealny klub fitness/siłownię dla siebie?

Jak wybrac idealny klub fitness-siłownię dla siebie

Zanim zdecydujesz się wykupić karnet w danym klubie, powinieneś dobrze go sprawdzić. W końcu będziesz w nim spędzał być może nawet kilka godzin każdego tygodnia, i tak przez wiele miesięcy. Na co zwrócić uwagę, szukając idealnego miejsca do treningu dla siebie?

 1) Odległość od Twojego miejsca zamieszkania.

Jeśli treningi w klubie mają stać się Twoim długotrwałym nawykiem, powinieneś wybrać lokal, do którego będziesz miał łatwy i niezbyt czasochłonny dojazd (albo do którego będziesz nawet w stanie dojść pieszo). Na szczęście sieć Zdrofit posiada kluby w prawie każdej dzielnicy Warszawy, więc nie powinieneś mieć żadnego problemu ze znalezieniem lokalu w pobliżu Twojego domu. Listę wszystkich naszych lokalizacji znajdziesz na stronie głównej www.zdrofit.pl

 2) Jakość i różnorodność sprzętu.

Nawet, jeśli dzisiaj zamierzasz wyłącznie biegać na bieżni bądź rowerku, to być może za dwa czy trzy miesiące zechcesz zacząć ćwiczyć siłowo (albo odwrotnie). Powinieneś w związku z tym zwrócić uwagę na sprzęt dostępny w danym klubie. Czy jest różnorodny, nowoczesny, dobrej jakości? Wiemy, że to jeden z ważniejszych elementów każdego klubu fitness, dlatego dbamy o to, abyś w naszych lokalach znalazł wiele różnych maszyn, a wszystkie nowoczesne i w dobrym stanie. Sprzęt w naszych klubach jest regularnie serwisowany i rozszerzany o nowe egzemplarze.

 3) Podejście pracowników klubu i ogólna atmosfera.

Nikt nie chciałby ćwiczyć w miejscu, w którym pracują ponurzy, niechętni do pomocy ludzie. Gwarantujemy Ci, że nie spotkasz takich w klubach Zdrofit. Zresztą sprawdź sam. Odwiedź nas, poznaj naszą obsługę, porozmawiaj z instruktorami. Zobaczysz, że każdy jest kompetentny i każdy chętnie udzieli Ci pomocy. W końcu wszyscy mamy jeden cel – abyś osiągnął sylwetkę, o jakiej marzysz.

 4) Częstotliwość i zróżnicowanie zajęć grupowych.

Być może nie zamierzasz na nie uczęszczać od samego początku, ale na pewnym etapie możesz zechcieć spróbować. W związku z tym lepiej wybierz klub, który będzie miał Ci pod tym względem dużo do zaoferowania. Nie tylko zajęcia bardziej ogólne czy aerobowe, ale również choreograficzne (jak zumba), body buildingowe czy poświęcone sportom walki (swoją drogą, to świetny sposób na odreagowanie codziennych stresów!). W Zdroficie spotkasz się także z szeroką ofertą skierowaną do mam i seniorów.

 5) Próbny trening.

Jednym z najlepszych sposobów na poznanie danego klubu jest odwiedzenie go. Najlepiej w takich godzinach, w jakich zamierzasz go przeważnie odwiedzać. Zobaczysz wówczas, jaka panuje w nim atmosfera oraz czy przypadkiem nie jest w nim zbyt tłoczno. Jeśli chcesz odbyć próbny trening w którymś z klubów sieci Zdrofit, możesz to zdobyć darmową wejściówkę, wypełniając ten formularz.

 6) Znajomi, przyjaciele, członkowie rodziny…

Być może ktoś z nich ćwiczy w którymś z klubów, których oferty rozważasz? Jeśli tak, na pewno będzie Ci łatwiej o motywację, gdy umówicie się, że będziecie uczęszczać na treningi (niekoniecznie takie same) wspólnie. A jeśli nie, to może spróbuj namówić kogoś z nich na wspólne uczęszczanie do klubu?

 7) Ceny karnetów.

Korzystanie z pojedynczych wejść do klubów fitness jest przeważnie kosztowne, dlatego najrozsądniejszą opcją jest zakup karnetu. Zanim zdecydujesz się na ten czy inny lokal, sprawdź dokładnie cennik i porównaj go z konkurencyjnymi miejscami. Choć jednocześnie biorąc pod uwagę także inne czynniki, takie jak te, o których napisaliśmy w poprzednich punktach. Niektóre tańsze lokale są na przykład znacznie gorzej wyposażone, a te najdroższe niekoniecznie są pod każdym względem najlepsze. Zwróć uwagę na różne typy karnetów. Jeśli wiesz, że będziesz ćwiczył rano, prawdopodobnie najlepszym wyborem w Twoim przypadku będzie karnet poranny. Studiujesz? Rozejrzyj się za karnetem studenckim. Cennik naszych karnetów znajdziesz tutaj.

zdrofit_blog_800x525_171005

Jak planować treningi?

Zostaw Komentarz