Co zabrać ze sobą na siłownię?

zdrofit_blog_800x525_ala_180725

Dopiero zaczynasz swoją przygodę z zajęciami w klubie fitness i nie wiesz, co ze sobą zabrać? Mamy dla Ciebie krótki poradnik i wszystko stanie się jasne!ZDROFIT.

Wiele zależy od rodzaju zajęć, na które zdecydujesz się chodzić. Zestaw minimum to dobrze dobrane buty, przewiewny strój i coś do picia. To jednak trochę za mało, by po zajęciach czuć się po prostu komfortowo. Dlatego przedstawiamy pełną listę rzeczy, które powinnaś/powinieneś zabrać ze sobą na siłownię.

1. Torba – musisz w końcu do czegoś spakować wszystkie swoje rzeczy. Przy kupnie pierwszego karnetu do klubów Zdrofit, torbę możesz dostać w prezencie 😉
2. Ręcznik – najlepiej szybkoschnący i zajmujący mało miejsca. Będziesz potrzebować go podczas ćwiczeń – żeby położyć go na macie oraz wytrzeć pot. Jeśli po zajęciach chcesz wziąć prysznic, zaopatrz się w drugi ręcznik.
3. Buty – to najważniejszy element garderoby na każde zajęcia sportowe. Buty najlepiej wybierać w specjalistycznych sklepach, pod okiem sprzedawcy, który pomoże Ci dobrać je do fizjonomii Twoich stóp oraz rodzaju treningu. Dobrze przemyślany zakup butów sportowych, to ważny element przygotowania do aktywności fizycznej. Pamiętaj też, że na salę fitness wchodzimy tylko w czystych butach. Na siłowni nie używaj butów, w których biegasz w plenerze.
4. Strój – na początek wystarczy wygodna koszulka i niekrępujące ruchów spodenki, spodnie dresowe lub legginsy. Przede wszystkim masz się czuć swobodnie! Nowy, modny strój z szybkoschnących materiałów będzie jednak dodatkową motywacją do treningu.
5. Bielizna – często pomijany element garderoby na siłownię. Warto, żeby była przystosowana do intensywnego wysiłku fizycznego. Oddychająca i wygodna bielizna może być podczas treningu jak „druga skóra”. Sugestia dla Pań: zdecydowanie lepiej (i zdrowiej dla biustu!) będzie Wam się ćwiczyć w sportowym biustonoszu niż w takim, który nosicie na co dzień.
6. Woda – bez uzupełniania płynów nie ma treningu! Podczas treningu pocimy się, a więc tracimy wodę – dlatego trzeba ją na bieżąco uzupełniać. Jeśli zapomnisz zabrać jej ze sobą – zawsze możesz ją kupić przed treningiem w klubie. W czasie treningu tracisz też elektrolity, dlatego zamiast wody, możesz przygotować sobie domowy izotonik: wodę wymieszaj z sokiem z cytryny i odrobiną soli himalajskiej.
7. Kosmetyki i klapki – po treningu nic nie sprawi Ci takiej przyjemności jak prysznic! Zabierz więc ze sobą klapki oraz ulubione kosmetyki (najlepiej w wersji mini).
8. Posiłek potreningowy – maksymalnie godzinę po treningu warto, żebyś coś zjadł/zjadła. Nie zapomnij więc o energetycznej przekąsce. Jeśli nie masz czasu na przyrządzanie posiłku, może być to baton lub shake proteinowy czy banan. Różnorodne posiłki możesz kupić też w naszych klubach.

Odpowiednie wyposażenie do klubu fitness jest ważne nie tylko ze względów estetycznych, ale przede wszystkim higienicznych i Twojego bezpieczeństwa. Oprócz wymienionej listy, na trening zawsze powinnaś/powinieneś zabierać uśmiech i sporą dawkę motywacji. Po ćwiczeniach przyjdzie satysfakcja i masa endorfin!

Jesteś już gotowy? Wybierz zajęcia dla siebie i wpadnij do jednego z klubów Zdrofit!
www.zdrofit.pl

Zostaw Komentarz