Złote rady Kamili Nowowiejskiej

zdrofit_blog_800x525_171206

Kamila swoją przygodę z fitnessem rozpoczęła ponad 8 lat temu. Początkowo traktowała ją jako pasję, łącząc pracę na etat w korporacji z zajęciami. Szybko jednak okazało się, że praca z ludźmi sprawia jej ogromną frajdę. Daje jej wolność, pozytywną energię oraz satysfakcję z tego, co robi. Piękne jest, jak ludzie na jej oczach zmieniają się i zaczynają wierzyć w siebie – zmieniają życie małymi kroczkami. Kamila podczas swoich zajęć stara się, aby każdy uczestnik czuł jej opiekę, dlatego też podchodzi do każdego z nich indywidualnie, z uśmiechem na twarzy i ze zrozumieniem. Jednocześnie zwraca uwagę na technikę wykonywania ćwiczeń i atmosferę, jaka panuje na zajęciach. Nic nie raduje tak bardzo, jak roześmiane twarze i poczucie dobrze wykonanego treningu.
Kamila ceni w sobie otwartość i umiejętność szybkiego nawiązywania kontaktu. Jest to bardzo ważne w tym zawodzie. W wolnych chwilach uwielbia tańczyć, co daje możliwość wyrażania siebie i swoich emocji.

Motto: Uśmiech jest najprostszą drogą do ludzkich serc.

1. Dlaczego zostałaś instruktorką?

Zostałam instruktorką poprzez zamiłowanie do tańca. Przez wiele lat uprawiałam taniec towarzyski i kiedy ta przygoda się skończyła, zaczęłam poszukiwać nowych form ruchu, gdyż nie wyobrażałam sobie dalszego funkcjonowania bez aktywności ruchowej. Na początku podchodziłam do fitnessu z dystansem, ale później zakochałam się w nim bez pamięci..

2. Jakie są Twoje ulubione zajęcia i dlaczego?

Uwielbiam zajęcia NIKE TRAINING CLUB (Endurane, Strenght, Mobility). Jest to bardzo przemyślany program treningowy, skupiający się na rozwoju cech motorycznych uczestników zajęć, ale także poprawnym wykonaniu wszystkich ruchów funkcjonalnych.

3. Co Cię najbardziej motywuje do ćwiczeń?

Motywuje mnie uśmiech i radość moich podopiecznych. Nie ma nic piękniejszego niż obserwowanie, jak zmieniają się na lepsze, poprzez regularny trening.

4. Jaką stosujesz dietę, aby wyglądać pięknie i młodo?

Nie lubię słowa „dieta”. Kojarzy mi się z wyrzeczeniami i poświęceniem. Jestem zwolenniczką wprowadzania zdrowych nawyków żywieniowych, jak i treningowych. Staram się nie jeść składników które mi szkodzą i tych po których wiem, że się źle czuję. Jem regularnie i różnorodnie.

5. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?

Widzę siebie w roli coacha, który doskonale motywuje i wspiera ludzi w ich dążeniach do zmian nawyków treningowych i żywieniowych.

6. Dlaczego Zdrofit?

Zdrofit to klub, którego kultura organizacyjna mi odpowiada. Czuję się w nim jak w domu. Mam możliwość rozwinięcia skrzydeł i wykonywania swojej pracy najlepiej, jak tylko mogę.

7. Jaki jest Twoim zdaniem idealny klient?

Uśmiechnięty, energiczny, konsekwentny, regularnie ćwiczący.

8. Jaka była Twoja największa wpadka podczas zajęć?

Trudne pytanie, bo nic mi nie przychodzi do głowy 🙂 Czasami mylą mi się imiona klientów, ale nad tym pracuję. Może w końcu dojdę do perfekcji? 🙂

9. Co lubisz robić poza fitnessem?

Uwielbiam tańczyć i podróżować.

10. Co Ci daje sport?

Przede wszystkim wolność i szczęście, ale także wewnętrzną siłę do pokonywania przeciwności.

11. Jakie jest Twoje motto życiowe?

Traktuj ludzi tak, jak byś chciał być przez nich traktowany.

12. Jaką radę dałabyś osobom zaczynającym swoją przygodę z fitnessem?

Stwórz swój własny PLAN TRENINGOWY, odpowiadając na następujące pytania:

1. Co konkretnie chcę osiągnąć? Schudnąć? Poprawić siłę? Poprawić kondycję? Być lepiej rozciągniętą? Zmniejszyć bóle kręgosłupa?
2. Do kiedy chcę powyższy cel osiągnąć?
3. Po czym poznam, że dany cel osiągnęłam?
4. Jak osiągnę wyznaczony cel treningowy? Czego potrzebuję, aby go osiągnąć?
5. Kiedy konkretnie podejmę się działań kierujących mnie do osiągnięcia celu?
6. Gdzie będę swój cel realizowała?
7. Z jakich zachowań, działań, wydarzeń jestem w stanie zrezygnować, aby osiągnąć wyznaczony cel treningowy?
8. Na jakie etapy podzielę realizację swojego celu?

Udzielenie odpowiedzi na powyższe pytania, pomoże usystematyzować pracę nad upragnionym celem, ale także da energię do działania.

13. Jaką radę dałabyś osobom mającym kryzys związany ze zbyt powolnymi efektami treningowymi?

Kluczem do sukcesu jest bycie konsekwentnym w dążeniu do wyznaczonego celu.

14. Najlepszy utwór muzyczny do ćwiczenia to…

CAN’T STOP THE FEELING – Justin Timberlake.

15. Kim chciałaś zostać jak byłaś dzieckiem?

Tancerką.

16. Czego jeszcze nigdy w życiu nie próbowałaś?

Skoku ze spadochronu.

17. Jesteś najszczęśliwsza na świecie gdy…

… mam przy sobie najbliższych.

18. Moje największe osiągnięcie życiowe to…

Założenie swojej własnej firmy.

Kamila prowadzi zajęcia w klubach: MOKOTÓW – Konstruktorska, STEGNY – Mangalia, WILANÓW – Rzeczypospolitej
Sprawdźcie dokładne grafiki: www.zdrofit.pl

Zostaw Komentarz